fredag 9 oktober 2009

Rosknoppar,böcker och älgjakt


En av mina vackra rosor i blomlandet har slått ut trots höstvädret. Finns det vackrare än rimfrost på rosor?



Linnea och jag gick på höstpromenad, alla tre tjejer i huset har varit hemma nu pga. förkylning. Idag var Linnea och jag och gick både längs vägen med is på vattenpölarna och i skogen.













Så här i älgjaktstider intog Linnea sitt pass...



...och sköt älgen som bara hon såg:)



Eftersom jag är förkyld har jag mycket tid med läsande. Nu har jag läst ut Någon Behöver dig Av: Gunnar Edman, en fin och tankeväckande bok enligt mig. Så har jag börjat på Den eviga älskarinnan Av: Angela Lambert också den verkar bra hittills.

1 kommentar:

  1. Hej på er! Vi saknade er på Bomchika idag. Krya på er! Kram Mia

    SvaraRadera