fredag 11 december 2009

Goda vänner, god syn och längtan efter snö

En snöborg har vi ju fått bygga i år, men nu väntar vi nog på att det skall bli vitt ute. Härligt skulle det vara med lite vitt, även om man skall uppskatta det man har.
Ikväll har vi varit och köpt en del förvaring, storstädning pågår i barnens rum så nu skall ny förvaring in och söndriga saker ut.
Fick också glasögonen idag...wooow alltså, vad bra jag ser. Så bra visste jag inte att man skall se. Alla skyltar är så tydliga, samt texten på telefon och tidningar och här på datorn. Sååå härligt! Man får verkligen tacka för att man kan se, att man ser bra med rätt styrka på glasögonen:)
Idag har Linnea varit hemma så vi har haft besök av några av våra närmaste vänner...

Linda, som jag kan prata om allt med, dela allt med och som finns där i vått och tort, gråa dagar och glada dagar. En underbar vän...


Felicia, en av Linneas fina kompisar, de busar, de fnittrar, de fantiserar och har roligt...


...samt lillebror Lucas.

När dom hade åkt sa Linnea: "Jag vill också ha en bebis!" "Alltså, ja ha sagt minst tusen gånger att jag vill ha en bebis!" :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar