tisdag 22 december 2009

Välsignade snö...och is

Den efterlängtade snön och isen är här, huset är städat. Idag har jag och Linnea umgåtts med vänner, Amanda ville vara hemma. Hon tycker visst att det blivit för mycket och hemma fick hon vara för nu är Jan-Anders också ledig. Sen har barnen varit ute och skrinnat och jag har varit på massage. Härligt att vara uppmasserad till julafton. JAg behöver inte baka iår:) bara grädda jultårtor, jag fick en kaka som julhälsning av en god vän, hembakta kex som julhälsning av den vän vi besökte idag och mamma hade hit hembakta mockarutor. Fantastiskt:)

Jag känner julfrid, jag känner ro.
Så härligt!



Julgranen står klädd


Några paket ligger under och väntar


Flickorna har bakat pepparkakshus med mommo. Ovan är Linneas som börjar vara utan godis, under är Amandas med mycket godis.


Buskompisar!
Passade på att besöka Linda, Felicia och Lucas såhär inför jul med små julhälsningar.


Skrinnskoväder!
Flickorna gick och skrinnade ner till isen med pappa.

En välsignad jul till alla!

1 kommentar:

  1. En riktigt god och välsignad jul önskar vi dej och din härliga familj! Monika m.fl

    SvaraRadera