fredag 4 december 2009


Vi började dagen så att systers pojk kom hit redan innan 8.00, han hade tagit ledigt från dagmamman för att vara med mig och Linnea en dag. Vi åt morgonmål i lugn och ro, såg lite barnprogram och klädde oss fint. Sedan började vi med att föra Amanda till dagis och for själv till kyrkan på gudstjänst, dit Amanda kom med dagis. Så var det dags för Boomchika avslutning med knytkalas och sång, vi hade jätteroligt. Efter det for vi efter Amanda, på lite ärenden och sist och handlade 3 födelsedagspresenter samt mat. Huuhh...jätterolig dag men jag kan ju säga att skillnaden att ha två barn med eller tre är rätt stor:)


Frasse håller sig alltjämt i centrum.


Måste sätta in en bild på min lillbrorsa i sin jättefina julhatt med en blinkande julgran på. Sambon lär ha en likadan men med flätor. Fästliga är dom!

Var på sista skrivkursträffen detta år. Vi kopierade upp ett utdrag ur allas texter så nu över jullovet skall vi analysera och kommentera varandras texter. Älskar sånt, så jag ser framemot att få börja läsa.

HAr annars på sistone läst Ulla Christina Sjöman "Gud hör dig", Kristina Fernström (Red.) och just nu läser jag "Det är 1988 och har precis börjat snöa" Av: Sigge Eklund.

Imorgon blir det barnjulfest i Betesda:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar