lördag 19 februari 2011

Firat


Ett år klokare eller bara ett år äldre? Svärfar tyckte jag borde börja fylla mera än 29, det måste väl vara ett gott tecken.
Firade med familjen, min mans familj samt min morbror. Farmor uppvaktade också men kom inte på besök i kölden, vi får ta det till sommaren.



Min absolut gladaste gäst. Emilia 6 mån. var skinande glad under hela kvällen.



Denna söta servetthållare fick jag av mina söta flickor idag.



Härliga tallrikar fick jag av brorsan med sambo. Behöver tallrikar och har sökt en tid men ej funnit, dessa gillar jag. De är absolut min stil, har sökt just några sådana, sådana som man åt på hos mormor ungefär. Både djupa och flata tallrikar fick jag.



Bl.a. En bok om att måla på trä, plåt, sten och dyl. fick jag.



Så fick jag en alldeles egen mugg, på denna står moster och ingen annan kan vara det här så denna är bara min. Systers pojk har skrivit och ritat den, egen design bara för mig. Härligt!

En mysig kväll har vi haft med mycket gott:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar