lördag 12 februari 2011


Jag var ut på promenad, gick inte så långt för jag hade klätt på mig så mycket. Men en bit gick jag i vårt härliga vinterväder.
Tog en riktig sov morgon idag, vaknade till doft av köttsoppa. Låg och drog mig i sängen, så när J-A och flickorna åt köttsoppa drack jag kaffe och åt morgonmål. Har haft långa kvällar och jobbat både torsdag och fredag kväll. Så imorse var det dags att vila:) Härligt att få vakna till matdoft och veta att någon annan gör mat till hela helgen. Så slipper jag överhuvudtaget tänka på det.l
Flickorna är nu hos en kompis så jag tänkte viga dagen åt att läsa någon bok samt fortsätta på min andaktsbok.
JAg tycker veckorna går så fort, snart är det sportlov. Enligt flickorna skall vi till Tropiclandia, det låter nog som en passlig sak att göra en dag. Om jag får turen att bestämma någon dag blir det Gamla Vasa ruiner också med de fina pulkbackarna. Dit har vi farit sen jag och mina syskon var små och där tog vi bröllopskorten, så att fara dit betyder nog mera för mig än för flickorna tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar