söndag 14 mars 2010

80`s Best Rock vid Ritz


Igår på dagen var jag på tecknekurs, dock for jag efter 3 timmar för jag måste fara in till stan efter nå kläder till begravningen åt Linnea. Så nu har barnen kläder nu är det bara jag kvar.

På kvällen for vi till Ritz, jag och Jan-Anders på "MiM Goes Rock" En kör rockkonsert där de sjöng och spelade 80 tals Rocklåtar, och det var verkligen de bästa rocklåtarna från 80 talet. Man blir ju nostalgisk! Det var så härligt. Jag hade bokat biljett utan att berätta för Jan-Anders för det skulle vara en överraskning. Jag är nog glad att jag bokade, vi trivdes båda där.

Idag har vi haft en riktigt slappardag, vi har inte gjort annat än lagat mat och plockat lite. Annars bara vilat, kollat foton med flickorna osv.

Har nu börjat läsa "Till sista andetaget" Av: Anne Swärd, har bara läst några kapitel men kan redan rekommendera den. Mycket tack vare det vackra språket, det fängslar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar