torsdag 25 mars 2010

Härliga dagar!

Dessa härliga dagar! Tog kameran med och gick runt gården ett varv.
Börjar jobba "på allvar" efter påsk, inte heltid men deltid. Så nu passar jag på att riktigt njuta av min ledighet.

Har nu läst "Till alla mammor!" 16 kända kvinnor skriver om mammarollen, utgiven av Semic förlag. En jättebra present till alla mammor, härligt att få läsa deras analyser, känslor, tankar och fundering kring deras och deras barns uppfostran. Om någon vill läsa finns den givetvis att lånas av mig.

Annars har jag ordnat om i våra vitrinskåp, jag har skaffat mig så mycket böcker så det blev trång i mitt bokskåp. Nu finns det rum för några till:) Nu skall jag söka fram damsugarn och damsuga lite, sedan slappa lite till och åka och hämta barnen.

På dagis skulle de ha skidutfärd med pick-nick idag, lät så härligt i detta väder.


Att få njuta och må bra
Att blicka framåt med glädje
Att få känna ro
Att få ta itu med nya utmaningar
Detta är trivsel för mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar