tisdag 2 mars 2010

En härlig dag på Tropiclandia


Här ovan syns sittdynorna på mina nya förvaringspallar jag köpt till vardagsrummet. Samtidigt som de är sittplatser åt barnen funkar det som förvaring. Bor man trångt måste man hitta smarta lösningar, vilket det tycks ligga en del fokus på nu i affärerna faktiskt.

Idag har vi tillbringat en dag på Tropiclandia hela familjen. Simmade gjorde alla utom jag p.g.a mitt halsonda och hostan så vågade jag inte.


Flickorna tog en paus och njöt av varsin isglass, ute var det snöyra.


Efter simturen blev det mat, här fotar Amanda mig och Antti.

Imorgon skall Amanda och Linnea på skiddag och jag skall ha en väl behövd egen stadsdag. Skall bli riktigt roligt. Har en del ärenden men tänkte att om jag hinner skall jag gå på någon utställning:)

1 kommentar:

  1. Ni verkar ha haft det mysigt på tropic! :-) Bra förvaring är a och o när man bor trångt, försöker själv hitta nya lösningar titt som tätt! Snygga sittdynor!

    SvaraRadera