tisdag 9 mars 2010


Frasse sitter helt lugnt med baby borns cykelhjälm på huvudet, men det bör han ju vara för nu sitter han säkert och allt.

Jag hade en så härlig dag igår, var och shoppade upp mina presentkort. Från Gros hade jag beställt en bok som ännu inte fanns att få tag i i Finland för den var så nyutkommen. Men beställde den från Sverige. "Till sista andetaget" Av: Anne Swärd, den blev recenserad i Tv och verkar vara jättebra. På H&M hittade jag en del nya kläder och så avnjöt jag min lunch på cafè.

Idag var jag till mamma och pappa på morgonkaffe, brorsan gjorde oss också sällskap. Alla hade ledig dag, och vi skrattade och skrattade. Ååå, vilken energi man får av ett förlösande skratt.


1 kommentar:

  1. Nämen Frasse då! :-D Fast han ser ju nöjd ut ändå. :-) Här tror jag vi har kattungar på kommande vilken timme som helst. Hoppas de kommit före morgonen, för Felicia var så ivrig ikväll. ;-)

    SvaraRadera