torsdag 12 november 2009

Ett träd med budskap


Här intill syns vårt träd med budskap, någon dikt och kanske något citat. Skriver ner när jag kommer på något bra! Amanda hade klippt ut hjärtan åt mig för detta ändamål och så kom hon på att jag kan hänga upp dom så att de hänger från grenarna på vårt träd på spegeln. Så nu hänger vi upp ett hjärta nu och då.

Har fått min första beställning på en teckning nu, en ängel skall det bli. Jättekul när det kommer beställningar på teckningar också, hittills har jag tecknat bara när jag kommit mig för och tecknat det jag haft lust att teckna för tillfället. Annars har jag nu min senaste beställning utlagd på min hemsida.

Håller på läser en bra bok: "PS: Jag älskar dig!" Av: Cecelia Ahern - en internationell bästsäljare. En riktigt bra bok, hade inte så höga förväntningar på den men häpnade över hur bra denna faktiskt är.

Har varit hängig några dagar, tog vaccinet mot svininfluensan i måndags. Så tisdag hade jag feber och onsdag stegring, sjuk arm också men det var inte så farligt. Lite hängig när jag hade febern men idag har jag varit piggare igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar